niedziela, 6 grudnia 2015

Jingle bells czyli moja subiektywna lista świątecznych przebojów



Czas przedświąteczny sprzyja nie tylko spędzaniu 24h na dobę w kuchni,ja dodatkowo od początku grudnia nieprzerwanie nucę. Nucę podczas pieczenia, gotowania, sprzątania, nucę w pracy. A co nucę??? Oczywiście świąteczne przeboje. Znamy je wszyscy i uwielbiamy, postanowiłam więc podzielić się z wami moją subiektywną świąteczną playlistą. Znajdziecie na niej znane i być może mniej znane utwory. Mam nadzieję,że zainspirują was one do stworzenia swoich własnych list a i możliwe,że poszerzycie je o nowe utwory.

#1 Jingle Bells- znany chyba przez wszystkich w zupełnie nowej odsłonie :)




#2 All I want for christmas is you- można już powiedzieć klasyk, ja proponuję w odświeżonej wersji




#3 The christmas song- piękny świąteczny utwór,na który trafiłam zupełnie przypadkiem jako fanka twórczości Agnes Obel





#4 Najlepsze dziś wypełni się- piosenka,która wlewa w serca otuchę i świąteczny nastrój, śpiewana przez Kubę Badacha





#5 Silent night- nie wiedzieć czemu bardzo lubię tę kolędę w wydaniu angielskim a tutaj dodatkowo połączona z francuskim wydaniem z moją ulubioną Coeur de Pirate





#6 Let it snow- i tu musze zaznaczyć,że tylko wersja śpiewana przez Deana Martina odpowiada moim uszom





#7 Pada śnieg- ten utwór towarzyszy mi od najmłodszych lat i co święta odświeżam go i śpiewam z radością






#8 Soul Cake- gdy pierwszy raz usłyszałam płytę Stinga If on a winter's night, stwierdziłam,że nie znam drugiej takiej płyty która tak jest zanurzona w świątecznym klimacie. Polecam :)





#9 Deck the hall- nie potrafię określić dlaczego ale potrafię ten utwór nucić cały boży dzień :)







10# Last christmas- na koniec zostawiłam najbardziej oczywisty wybór muzyczny, nieśmiertelny Last christmas i Wham










2 komentarze:

  1. Kilku nie znam, więc nadrabiam czym prędzej, bo też jestem wielką fanką świątecznych piosenek :)
    U mnie jeszcze "Driving home for Christmas" i "Merry Christmas everyone" są na szczycie listy ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nr 4i6 to moje ulubione. Reszta też niezła!

    OdpowiedzUsuń