piątek, 11 stycznia 2019

Naturalne mydło bawełniane od Moss Labs




Higiena w kuchni to podstawa. Nie ma znaczenia czy gotujesz w domu dla bliskich, czy jesteś szefem kuchni lub jak ja słodką blogerką. Podczas przygotowywania potraw mamy kontakt z żywnością. Dlatego bardzo istotne jest, aby przed pracą nasze dłonie były czyste. To na dobry początek, ponieważ w trakcie pracy myjemy dłonie dużo częściej. Częste mycie dłoni naraża je na zmywanie naturalnej bariery ochronnej.
Należę do osób z delikatną skórą dłoni i przyznam szczerze, że znalezienie odpowiedniego mydła do mycia rąk to był dla mnie koszmar.
Zwykłe mydła w płynie bardzo wysuszały skórę moich dłoni. Powodowało to zaczerwienienia i pękanie naskórka.
Na rynku pojawia się coraz więcej kosmetyków naturalnych. Producenci oferują przeróżne rozwiązania do pielęgnacji dłoni.
Ja również zaczęłam zwracać uwagę na kosmetyki, które kupuję i czytać etykiety z ich składem. W taki właśnie sposób w moje ręce trafiło naturalne mydło z bawełną firmy Moss Labs.
Moss Labs to polska firma, która stworzyła bardzo ciekawy produkt.
Bawełnianie mydło kuchenne, produkt w 100% naturalny, którego bazę stanowi naturalny olejek z nasion bawełny.
Naturalnym mydłem bawełnianym umyjecie nie tylko dłonie. Dzięki unikatowemu składowi mydłem bawełnianym można myć owoce, warzywa, a także drobne naczynia kuchenne. Bawełniane mydło kuchenne nie pozostawia na powierzchni żadnych substancji. Jest w 100% bezpieczne, a przy tym doskonale usuwa brud i zarazki.
Na swoich dłoniach testowałam mydło z dodatkiem olejku z wrzosu i lawendy. Produkt  jest dostępny w butelce z pompką, co ułatwia dozowanie.
Mydło jest wydajne i dobrze się pieni, wystarczy niewielka ilość kosmetyku, aby dokładnie umyć dłonie. Bardzo przyjemnie pachnie lawendą.
Doskonale radzi sobie z myciem porcelanowych filiżanek i talerzyków.
Moim zdaniem największą zaletą tego mydełka jest fakt, że nie przesusza skóry dłoni. Dłonie są czyste i przyjemnie pachną lawendą.
Mydło bawełnianie to produkt, który na stałe zagości w mojej kuchni.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz