poniedziałek, 2 października 2017

Fotoksiążka Saal Digital- Recenzja



Dziś troszkę prywaty. Chciałam Wam pokazać cudną fotoksiążkę poświęconą fotografii kulinarnej ze zdjęciami mojego autorstwa. Całkiem niedawno moją uwagę przykuły reklamy firmy Saal Digital, która oferowała możliwość przetestowania fotoksiążki. Pomyślałam, że jest to świetna okazja aby stworzyć portfolio z moimi zdjęciami. Zgłosiłam się poprzez formularz kontaktowy i oczekiwałam na odpowiedź. Gdy otrzymałam mail zwrotny aż podskoczyłam z radości, mój kupon rabatowy opiewał na kwotę 150 zł :) :) :)
Mam już kupon, co dalej??? Ściągnęłam aplikację Saal Digital na laptopa i zaczęłam działać. Aplikacja ma bardzo przyjazny interfejs, pozwala zaprojektować fotoksiążkę. Jeśli nie masz pomysłu możesz posłużyć się gotowymi szablonami. W aplikacji łatwo dopasujesz swoje zdjęcia do strony, jeśli masz chęć możesz również każde zdjęcie opatrzyć tekstem. 
Ja zamówiłam książkę 21x28 ,26 stron, w twardej oprawie, papier matowy. Oczywiście jeśli macie chęć można zamówić watowaną okładkę, jest też kilka opcji do wyboru jeżeli chodzi o papier. 
Jednym słowem do wyboru, do koloru.
Czy jestem zadowolona z tego produktu??? Oczywiście, że jestem :) 

A oto moje spostrzeżenia:
-książka jest ładnie wykonana, widać tu dbałość o detal
-strony są grube i twarde,a przy tym ładnie się wertują
-świetna jakość wydruku
-doskonałe odwzorowanie kolorów
-ładne wykończenie okładek, wyglądają solidnie
-duży plus za łatwość obsługi programu do projektowania książki
-duży plus za szybką realizację i dostawę produktu

Jedynym minusem jest dość wysoka cena, choć tutaj idzie ona w parze z jakością oferowanego produktu. Jest to świetna alternatywa na prezent, a także na stworzenie własnego portfolio.
Polecam koleżankom blogerkom z czystym sumieniem, to świetny sposób na zebranie swoich najlepszych fotografii w jednym miejscu :).
Poniżej prezentuje kilka zdjęć z mojej fotoksiążki. Dziękuję Saal Digital za możliwość przetestowania produktu.













1 komentarz: