czwartek, 15 grudnia 2016

Jingle bells #2 czyli moja subiektywna lista świątecznych przebojów



Chyba każdy z nas lubi nucić świąteczne kawałki, ja na przykład nucę bardzo często. Podczas sprzątania, gotowania, spaceru, czy zakupów. W ubiegłym roku podzieliłam się z Wami moją subiektywną świąteczną playlistą klik. W tym roku poszerzam ją o kolejne utwory, z których część na pewno znacie a może znajdziecie dla siebie coś nowego??? Miłego słuchania and merry on... :)

#1 When the Thames froze, bardzo udana płyta bardzo udanego duetu Smith&Burrows,
 jeśli jeszcze nie słyszeliście, koniecznie to zmieńcie




#2 It's the most wonderful time of the year w wykonaniu Kylie Minogue, piękna aranżacja :)



#3 Kto wie czy za rogiem De Su, to już klasyk, co roku każde radio raczy nasze uczy tym kawałkiem :)



#4 Jingle bells, tutaj w bardzo dowolnej interpretacji :)



#5 Driving home for christmas, Chris Rea, przy tej piosence nawet najbardziej spóźniony podróżnik trafi na święta do domu



#6 Christmas time, Cliff Richards, uroczysta, piękna, uwielbiam jej słuchać




#7 Sleigh ride, Andy Williams, to jedna z tych przy których nóżka sama przytupuje 




#8 This ain't New Jersey, wspomnianego wyżej duetu Smith&Burrows



#9 Christmas Minions, idealne w przypadku gdy śpiewanie tekstu nie jest naszą mocną stroną ;)




#10 All I want for christmas, jedni uwielbiają, inni nienawidzą, prawdziwy świąteczny hicior






2 komentarze:

  1. Smith&Burrows to dla mnie nowość. A ja z kolei nie wyobrażam sobie świąt bez nucenia i słuchania "Bryan Adams - Christmas time" i "Band Aid - Do they know it's Christmas". Starsza wersja wymiata ale i ta z 2014 ma moc <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ich odkryłam w ubiegłym roku,słucham płyty nie tylko przed świętami 😊 a Christmas time Adamsa też śpiewam,też mam płycie ze świątecznymi hiciorami

      Usuń