środa, 27 lipca 2016

Z zupełnie innej beczki- Sesja zdjęciowa do Poradnika Domowego




Na łamach bloga wspominałam już o sesji zdjęciowej, która miała miejsce na początku maja w Akademii Kulinarnej Whirlpool. Była to nagroda za zajęcie pierwszego miejsca i zdobycie tytułu Kulinarnego Blogera Roku. Konkurs organizowała ekipa gotujmy.pl. Dla mnie to było pierwsze tego typu doświadczenie, dodam że bardzo przyjemne. Marika Przepiórkowska i Ela Żołek zadbały aby atmosfera była swobodna, Iza Zborowska zrobiła mnóstwo zdjęć, Kamila Tokarska pokazała nam zaplecze sprzętowe w Akademii. Spędziłam wspaniałe 4 godziny przygotowując pyszny deser, na który przepis mogliście znaleźć w lipcowym numerze Poradnika Domowego. Dziś podzielę się z wami kilkoma fotografiami, zapraszam do oglądania :)









2 komentarze:

  1. Gratulacje! Sesja wygląda naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero trafiłam na ten wpis, ale musisz wiedzieć, że dla mnie (nas!) było to równie... hmm... pyszne (i to po mistrzowsku!) doświadczenie :)))) Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń