wtorek, 23 kwietnia 2013

Czekoladowy trifle z M&M's



Nie lada gratka dla wielbicieli czekoladowych słodkości.Brownie,mus czekoladowy,bita śmietana i M&M's, prawdziwa bomba kaloryczna ale za to jaka pyszna :p.Nie jest to może tradycyjny angielski trifle,na potrzeby moich domowych łakomczuchów poddałam przepis na trifle lekkiemu tuningowi.Porcja dla 6 czekożerców.


składniki:

400 g ciasta brownie
1 opakowanie M&m'sów crunchy
500 ml słodkiej śmietanki 30%
5 łyżek cukru pudru

na mus czekoladowy:

100 g mlecznej czekolady
100 g gorzkiej czekolady
100 ml słodkiej śmietanki 30%
3 jajka


Zaczniemy od wykonania musu czekoladowego.Czekoladę oraz śmietankę rozpuść w rondelku,nie gotuj.Dokładnie wymieszaj trzepaczką,lekko przestudź i wmieszaj żółtka.Białka ubij na sztywno.Gdy czekolada będzie chłodna wymieszaj ją delikatnie z ubitymi białkami.
Śmietankę ubij z cukrem pudrem na sztywno.Przygotuj 6 pucharków.Układaj warstwami brownie,mus,bitą śmietanę oraz M&M'sy aż do wykończenia składników.
Użyłam domowego brownie,dzień wcześniej upiekłam i część odłożyłam do mojego trifle.Jeżeli masz chęć możesz użyć dowolnego ciasta.
Deser warto schłodzić ok. 30 minut przed podaniem.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz