środa, 2 września 2015

Czekoladowe pudełka i Finał Bitwy Blogerów



Jeśli śledzicie fan page Five o'clock wiecie już trzymanie kciuków przyniosło efekty :) Five o'clock znalazł się w finale Bitwy blogerów organizowanej przez portal gotujmy.pl
Jest mi niezmiernie miło i również jest to dla mnie duże wyróżnienie. Portal gotujmy.pl to początki mojego istnienia w sieci. Z wielką ciekawością dołączyłam do społeczności nowo powstałego serwisu kulinarnego. To właśnie tu stawiałam swoje pierwsze kroki w fotografii kulinarnej. Pomimo tego,że mam już w sieci własny kącik, wciąż darzę wielkim sentymentem ten portal.
Gdy zobaczyłam,że organizowany jest plebiscyt na blog kulinarny roku, pomyślałam,że to nie dla mnie. Wiem,że blogosfefra pełna jest blogów bardziej poczytnych i rozpoznawalnych niż mój.Chwilowo zapomniałam o temacie, gdy w ostatni dzień zgłaszania się do plebiscytu pomyślałam,hm a właściwie to czemu nie??? Nie mam nic do stracenia :) i tak trafiłam do konkursu.
Konkurs posiadał 4 etapy, z których 3 pierwsze polegały na skomponowaniu dania według wytycznych. Przyznam szczerze,że koleżanki po fachu zaprezentowały wiele ciekawych propozycji, zachęcam do zajrzenia na poszczególne etapy konkursu tutaj.
Tym bardziej moja radość była ogromna,gdy kolejno przeszłam przez wszystkie etapy, trafiając do ścisłego finału.
Moje propozycje konkursowe możecie zobaczyć tutu oraz tu .
Teraz, w finale to internauci decydują który z blogów otrzyma tytuł Blogu kulinarnego roku.
Jeżeli lubicie zaglądać na Five o'clock aby cieszyć podniebienia i również oko zachęcam was bardzo gorąco do oddania głosu właśnie na mój blog. Będzie to dla mnie wielka radość i sygnał,że i mój blog posiada własnych czytelników.
Warunkiem koniecznym jest zarejestrowanie się na stronie klik a głosy możecie oddawać tutaj . Głosy można oddawać do 15 września bieżącego roku i tego dnia zostaną ogłoszone wyniki.
Tak więc kochani myszki, klawiatury w dłoń i głosujemy :) Życzę powodzenia pozostałym finalistkom i niecierpliwie czekam na wyniki plebiscytu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz