wtorek, 12 grudnia 2017

Jingle bells #3 czyli moja subiektywna lista świątecznych przebojów



Kalendarz pokazuje, że już najwyższa pora na nucenie świątecznych przebojów. Jeśli nie jesteście pewni co też powinniście wziąć w tym roku na warsztat pędzę z pomocą. Poprzednie dwa wydania Jingle bells cieszyły się dużym powodzeniem, dlatego czas na trzecią już odsłonę mojej subiektywnej listy świątecznych przebojów. Pierwsze wydanie listy znajdziecie tu ---> klik a drugie tu --->klik . 
To jak??? Gotowi na nucenie???  :)



1# Moje tegoroczne odkrycie Sia "Santa is coming for Us" osobiście nucę od kilku dni ;)




2# Natalia Kukulska i Piasek w przeboju Deana Martina "Winter wonderland" , jak się biedny człek nasłucha reklamy pewnej sieci komórkowej to nic nie poradzi na to,że nuci ten przebój ;). Polecam, bo nuci się całkiem przyjemnie. 





3# All I want fo Christmas nie może zabraknąć w świątecznej playliście ale polecam odświeżyć nieco wykonanie i ponucić go w wersji a capella :)



4# Hej kolęda kolęda towarzyszy mi odkąd pierwszy raz usłyszałam ją w bajce o Kocie Filemonie :) i przyznaję,że w dzień Wigilii lubię sobie ją ponucić pod nosem




5# Christmas Time Bryana Adamsa chyba nie muszę rekomendować??? Od początku Grudnia ten hicior puszczają wszystkie szanujące się stacje radiowe 



6# Coldplay Christmas Lights piękny utwór, nieco nostalgiczny jak to u Coldplay bywa ale w świąteczny czas miły do posłuchania




7# Billy Mack "Christmas is all around"  ost z Love actually, czy może być coś bardziej świątecznego???  ;) ;) ;)




8# Smith&Burrows Funny looking Angel, wciąż mało znana u nas płyta, a szkoda bo w okresie świątecznym mogę jej słuchać na okrętkę. Polecam do posłuchania w ten świąteczny czas.




9# Skaldowie "Z kopyta kulig rwie" Czy znacie bardziej energetyczną zimową piosnkę??? Stare przeboje zawsze nuci się najlepiej :)



10# Pierwsza gwiazda, utwór który śpiewają najbardziej utalentowani polscy artyści, piękna, polecam zarówno do posłuchania jak i ponucenia :)





1 komentarz:

  1. Część znam, do części wrócę pod koniec roku ;)
    Ja w tym roku odkryłam The Støvle Dance - genialna! :)
    https://www.youtube.com/watch?v=bUHaLbsgCoI

    OdpowiedzUsuń